قیمت استابلایزر فاراتل مدل stb2000

۲۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
استابلایزر چیست؟

استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ برق ، دستگاهی است که نوسانات ولتاژ برق شهر را تثبیت کرده و به تجهیزات الکتریکی مصرف کننده می فرستد. عمده ترین عوامل خرابی تجهیزات الکتریکی، نویزها ، افزایش یا افت ولتاژ و یا قطع و وصل ناگهانی ولتاژ بوده که موجب بروز خسارتها بسیاری در بخش های حساس و اصلی دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و یا مدارهای الکترونیکی آنها اتفاق می افتد . به همین منظور به جهت حفاظت از تجهیزات الکتریکی خانگی ، صنعتی ، پزشکی ، مخابراتی ، نظامی و ... می باید از استابلایزر بهره برد.

استابیلایزر فاراتل مدل STB2000
مناسب سیستم‌های کامپیوتری و دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اداری، نظیر کامپیوتر های شخصی و لوازم جانبی آن، سیستم های صوتی و تصویری،Setup Box ها،  سیستم های کنترل و نظارت تصویری، درب بازکن های اتوماتیک، کنسول های بازی، ماشینهای اداری، تلفن های سانترال و معمولی و....
  • طراحی شده برای استفاده رومیزی
  • دارای  سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز
  • دارای فیلتر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی در مقابل نویزها و اختلالات برق شهر
  • مجهز به مدار تاخیر (10 ثانیه)جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر
  • حفاظت در مقابل رعد و برق و تغییرات ناگهانی برق شهر
 استابلایزر فاراتل

استابیلایزر فاراتل مدل STB2000 مخصوص سیستم‌های کامپیوتری، با مشخصات منحصر به فرد به نحوی طراحی و ساخته شده که بخوبی می‌تواند از دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اداری در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، خطرات ناشی از رعد و برق و غیره محافظت نماید.
استابیلایزر STB2000 تمام اتوماتیک بوده و نیازی به خاموش کردن ندارد و با تنظیم و تثبیت ولتاژ برق شهر بطور اتوماتیک، ولتاژ مناسب را به دستگاه‌های خانگی و اداری می‌رساند.
استابیلایزر STB2000 مجهز به سیستم حفاظت در مقابل افزایش دمای داخلی می‌باشد و در صورتیکه درجه حرارت داخلی دستگاه از حد استاندارد تجاوز کند، برق خروجی دستگاه بطور اتوماتیک قطع می‌شود. در این حالت اگر بار بیش از حد مجاز به دستگاه متصل شده است، آن را از خروجی جدا نمایید. 
STB2000 نیاز به نصب ندارد کافیست دوشاخه مصرف کننده را به پورت خروجی دستگاه متصل و استابلایزر(ترانس) را به برق وصل نمایید.
پس از گذشت زمان تاخیر مجاز دستگاه بصورت نرمال کار خواهد کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.